Besties :')

                      Dah lama aku tak bermain kat sini. haha. baru tersedaq yang aku ada blog rupanya. ni semua sebab membe ni la. tetiba cakap dia buat blog baru. aku pun terjaga dari mimpi yang aku mempunyai blog senget ni. hewhew
                      Bila dah lama tak apdet, banyak la cerita hot yang aku nak ceritain. banyak masalah banyak gosip liar. sekarang cerita aku pasai sahabat. awwuu. Syukur Alhamdulillah. semua classmate aku kali ni macam classmates aku time duluss. waktu senang ka susah pun ada sekali. bunyi macam hepy. yess! memang hepy.**buat teruk pa
me and le fwen
               ok.abaikan muka aku dia atas dan fokuskan pada yang bulat tu. hanani. shes 1 of my besties. time ni tgh photoshoot untuk king lear punya dramatization. rasa awesome ja bila pakai crown plastik semahal rm2 *bling2. 
le annih, le hazmyr, le tesah

le keli, le annih, le anan
le king, le anan, le me
             
                 okay. hensem di situ. ni pun bestie aku jugak. dia sangat awesome plus hensem. LOL. dia ni sekepala ngan aku. kami share otak, hidung, telinga, maksudnya satu set kepala tu copy paste ja. apapun post kali ni memang pulun.

le geng

le classmates!


Gudbye.


Comments

Popular Posts